10e december 2012

 
 
Hej alla fina ♥ Har ni haft en trevlig helg? Själv har jag haft en fantastisk helg. Vi flyttade in i mammas och pappas hus över helgen, då dem var och hälsade på min syster. Så det blev en massa mys med Rufio och Messi. Jag och D bakade lussekatter och gjorde Rocky Road.
 
På lördag kväll var det dags för julbord med dem bästa arbetskompisarna på Buddy's. Vi åt och åt. Så jäkla gott med julskinka (besatt), köttbullar, prinskorv, lax och allt annat. Hej tjockis! Sedan blev det även bowling, och jag är grym på att bowla när jag är lite rund under fötterna. Roligast var ju när man tjuvspelade åt dem som var på toa ha ha.
 
Igår blev det en sväng ut till Överby för lunch med allra finaste Martina och Helena. Martina fick sin födelsedagspresent (hon fyller år på onsdag) av Helena och mig, emellan allt tjöt. Blev en hel del bröllopssnack,. Jag fick förklara upplägget på ett kroatiskt bröllop, då det skiljer sig lite från ett svenskt. Så nu är tjejerna med på noterna.
Vi har bokat in en helg i januari för att träffas alla fyra (me and my bridemaids ♥) och planera. Sedan blir det nog ett antal träffar framöver. Kan ju inte bli fel när brudtärnorna är dem finaste jag vet liksom.
 
Har ju glömt att berätta att D's mamma bokat ett rum till oss tjejer kvällen innan bröllopet på Nääs Slott. Kommer bli helt underbart.
 
 
 
 
De två sista korten har jag snott från David. Tog ju inga kort själv, så ni ser i alla fall en liten del av alla som var med.

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback