12e december 2012

 
 
Igår blev jag upphämtad efter jobbet av D och överraskad med både middag och blommor. He sure knows how to make me happy! ♥
 
Vi har som vana att testa olika ställen här i Uddevalla varje gång vi firar något eller på Alla Hjärtans dag, men inget slår ju thaimat. Igår blev det dessutom en nostalgitripp när vi valde något från menyn som påminde om det vi käkade mest i Thailand.
 
 
 
 
 
 
 
Idag är jag ledig för vi ska iväg på bröllop i eftermiddag. Diana & Adrian kan ju detta med att välja datum, 121212. Försöker klura ut vad jag ska ha på mig. Det är så jäkla kallt ute idag och jag ser inte fram emot att ha klänning på mig. Men vill man vara fin får man fan lida pin ha ha.

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback