13e december 2012

 
 
Hej på er! Var ju ledig igår, vad skönt det är att vara just det mitt i veckan. Men när jag vaknade imorse fattade jag inte riktigt om det var torsdag eller måndag.
 
Snart bär det av på en fika med Jasmina. Såå sugen på Espresso House's varma choklad nu. Senare ikväll måste jag packa, för imorgon åker jag och D till Malmö för att hälsa på Ana och Patrik. Ana har sin 25-årsfest på lördag. Jag och hon ska även springa runt i en massa brudklänningsbutiker. Förhoppningsvis kommer jag hem med en klänning, eller så har jag  i alla fall beställt en. Ska bli underbart att sätta en fet bock på den punkten, så länge som jag letat efter en. Pheew, så stor möda som lagts på detta projekt kan den inte vara annat än perfekt ha ha. Hittar jag ingenting ... ja då avbokar vi allt. Så håll tummarna!
 
Hoppas ni får en fin torsdag.

Kommentarer från er söta läsare.
» Ana

Vad roooooligt det ska bli!Skyyynda skyynda er hit!

vilken söt muspekare du har nuförtiden haha! :-D

Svar: Ja, det kommer bli underbart! Snart så är vi på väg :) längtar söndeeeer!
Hihihi, visst är den!
Loveliest things

2012-12-14 // 10:09:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback