17e december 2012

 
 
Måndag morgon ...och jag är så himla seg. Blir att lägga sig tidigt ikväll så att jag är lite piggare resten av veckan. Har en hel del att stå i innan jag går på julledighet, både på jobbet och hemma. Städa och pynta inför jul.
 
Vi har haft det så himla bra i Malmö över helgen. Vi kom fram rätt sent i fredags så första kvällen blev det bara chill över ett par glas vin. Lördagen sprang jag och Ana runt på stan, shoppade till hennes fest och provade brudklänningar. Jätteroligt! Nu har jag ett par alternativ och denna vecka måste jag bestämma mig och beställa. Pirrigt och svårt på samma gång, när alla är så himla fina. Vi fick ta kort på alla ställen vi besökte vilket var toppen. Det är ju så att så fort man provar nästa klänning, glömmer man hur den man provade innan såg ut. Så nu har jag en hel del kort att titta på. Det blir ingen klänning under 10 000 kr, som jag hade hoppats på. Men man gifter sig väl bara en gång, och då känns det lite bättre ha ha.
 
Sedan blev det dags att göra i ordning inför Anas 25-års fest, efter att vi fyra smällt i oss pizzor. Det var superroligt, massa trevliga människor. Födelsedagstjejen fick så himla fina och genomtänkta presenter. Jag hade även ordnat en frågelek, där alla fick svara på frågor om Ana. Otippat var ju att vare sig Patrick eller Davor tog hem segern (D fick 1 poäng av 10 ha ha) utan Abbe, en tjejkompis till Ana. När Stanka tog över rollen som DJ och bytte till balkanmusik blev det en hel del dans och sång. Hur lyckad och blöt kväll som helst ha ha.
 
Igår var det bara deg i soffan framför Hamilton tills det blev dags för D och mig att bege oss hemåt. Ana och Patrick kommer hem över jul, så vi ses snart igen. Men det får verkligen bli ett besök riktigt riktigt snart igen.
 
Annars så har vi även följt Musikhjälpen slaviskt. Bilresan ner till Malmö och hem igen gick fort med hjälp utav Jason, Gina och Kodjo. Vi hann aldrig sticka till Stortorget för att se det irl, men nästa år får vi satsa på det. Kan tänka mig att stämningen är toppen på plats. Har ni önskat låtar? Vi i vår familj har varit duktiga på att stödja i år, och med tanke på vad dem fick in har hela Sverige varit det. Älskar konceptet och har följt det helhjärtat de senaste tre åren.
 
 
 
Musikhjälpen
 
Innan alla partygäster anlänt
 
Ana och Nils
 
Ana och Tomi
 
Jag, Stanka (aka The DJ) och Ana
 
Henrietta och Igor
 
Det fina värdparet
 
Vi
 
 
 
Fattas en himla massa folk, men att ta kort prioriterades inte en kväll som denna. Too much fun! Puss på er.

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback