19e december 2012

 
 
God morgon på er! Vi ska äta julgröt till lunch på jobbet idag, får se hur det går för Magnus har köpt tre påsar med kanelstänger. Jag sa att jag tyckte om lagom (läs lite) med kanel igår, så nu ska han motbevisa mig ha ha. Bara julskinkan som fattas, då hade det varit en perfekt lunch.
 
Igår såg jag det allra sista avsnittet av Gossip Girl. Har inte tyckt det varit så bra på sistone, men dem två sista avsnitten var så jäkla bra. Man fick äntligen reda på vem som var Gossip Girl. Ska inte avslöja något, men det var en person man aldrig kunnat tro.
 
Det jag kan avslöja är att Chuck & Blair gifter sig! Åh, har ju väntat på detta i evigheter. ♥
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Vad vore en final utan två bröllop?!
 
 
 
 

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback