20e december 2012

 
 
Hej finingar ♥ Busy day idag, men nu kan jag andas ut. Löning imorgon, så det var massor som skulle fixas.
 
Om 15 min ska jag bege mig hemåt. En fika med Jaca står på tur. Har hört på omvägar att våra respektive också skulle hitta på något, så vi får se om dem också dyker upp och stör oss.
 
Igår klädde jag vår julgran. Körde ut D från hemmet och satte igång. Var färdig runt elva, så det blev en sen kväll. Tog ju hur lång tid som helst. Speciellt när jag skulle stå å betrakta den från håll efter varje kula jag hängde på haha. Perfektionist ut i fingertopparna. D var besviken när han kom hem att han inte hade fått vara med. Tror inte han hade pallat mitt beteende och dessutom har han ju vart med alla åren innan.
 
Har bara en mörk Insta bild att bjuda på så länge. Ha en underbar torsdag vänner!
 
 
 

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback