21a december 2012

 
 
Äntligen fredag vänner, och dessutom är det jullov alldeles strax. Har hunnit med allt jag ska, så nu slipper jag oroa mig.
 
Igår fikade jag med Jaca på mysiga Leijas café i Uddevalla. Dem har så himla goda bakelser så det inte är sant. Tjejerna på Leijas bakar mycket av Leilas (från Leila bakar) recept, och jag tror att dem har valt just namnet Leijas för att det ska efterlikna Leila. Inredning går i vitt och det är väldigt tjejigt med blommiga och rosa detaljer. Supermysigt!
 
 
 
 
 
 
Sedan joinade ju självklart våra män. Därefter drog dem och spelade biljard, medans Jasmina och jag satt hemma hos henne och kollade på Revenge.
 
Jag ska iväg till mina föräldrar nu efter jobbet. Det är dags för mitt och pappas årliga pepparkakshus-projekt. Vi slår alltid på stort, så det är alltså megahus vi snackar om här. Megahus med trädgård, djur och allt som vi kommer på för stunden. Jag är laddad för en jätterolig och lång kväll (läs natt ha ha). Så här såg det ut förra jul.
 
 
 
 
 
 
Ha en underbar helg. ♥ Puss

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback