22a december 2012

 
 
Jag hinner ju inte riktigt blogga dessa dagar, så jag går tillbaks lite i tiden här på bloggen innan det blir som vanligt igen.
 
I fredags åkte jag ju hem till mamma och pappa för lite julstök. Vi började med det årliga pepparkakshus-projektet. Vi höll på sent in på fredag natt. Först spånade vi idéer, sedan skulle pappa rita alla mallar och till slut skulle allt gräddas. På lördagen satte vi ihop huset och dekorerade. Det tar en himla massa tid, men i slutändan är det värt det.
 
 
 
Innan allt sattes ihop
 
Det färdiga resultatet
 
 
 
 
 
 
 
 
Jag klädde även en gran som står utanför huset. Snacka om julfantaster ha ha.
 
 
 
 
 
 
Lite tråkigt att jag inte hann hjälpa mamma med baket av alla julkakor. Nästa år (som jag alltid säger) ska jag göra det. I år är jag nöjd att jag bara kan plocka med mig en massa hem ha ha.

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback