25e december - Juldagen

 
 
Och så blev det äntligen jul ♥ På juldagen var vi en sväng förbi Davors pappa och sedan hemma hos mina föräldrar på julmiddag. Ana och Patrik hade kommit från Malmö och senare kom även min faster med familj. Det var jättemysigt.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Har ni fått massa fina julklappar? Jag är jättenöjd med mina, fick så himla fina grejjer. Allt från kläder, underkläder, strumpor, smink, smycken och pengar. Dessutom fick jag en gula änkan champagne från chefen innan jag gick på julledighet, nu inväntar vi bara ett speciellt tillfälle innan den öppnas.
 
D har varit värre än ett barn dagarna innan jul. Tjatat och tjatat om att öppna sin julklapp innan det ens blivit jul ha ha. Tillslut öppnade vi dem kvällen innan jul, men mitt krav var att klockan i alla fall fick bli efter tolv. Jag har sagt att han får skärpa sig sedan när vi får barn, för detta tjat har jag hört varenda jul och födelsedag. Faller alltid för det, då jag själv är världens mest nyfikna person.
 
Vi hade tänkt likadant med våra julklappar och köpt jeans till varandra. Dessutom hade båda köpt fel storlek ha ha. Okej, D hade kollat in min storlek på mina Levi's jeans, men tydligen skiljer det sig massor i jämförelse med Tiger jeans som jag fick. Dem fick jag på strax över knäna (?!). Så det får bli en tripp till Torp för att byta dem. Hoppas verkligen dem finns kvar, cause I love them!

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback