26e & 27e december 2012

 
 
I onsdags så fortsatte julturnén till Davors pappa och Hanna. Ännu mer mat och presenter. Det är tur att julen är över, för vi hade nog fått rulla fram om det hade fortsatt så här.
 
Igår var vi på Torp och trängdes med alla andra. D bytte sina jeans som han hade fått i julklapp av mig. Mina jeans (som jag hade fått av honom) var på rean så jag fick två par för samma pris. 
 
 
 
 
 
 
 
Visst är dem snygga? Gillar att jag har en lyhörd kille här hemma, så att jag får precis det jag önskar mig. Tack älskling!
 
Annars så hittade vi inte så mycket på rean. Jag köpte ett halsband på Albrekts och D en tröja från Levi's. Nu längtar jag tills det kommer in massa nya och fina vårplagg istället.
 
Vi var även och tittade lite på vigselringar, men jag vet inte riktigt vad jag ska tycka. Såg ingen ring som jag verkligen gillade och sedan blev jag smått irriterad på tjejen som jobbade i butiken. Hade själv klarat av hennes jobb tusen gånger bättre. Sedan var det rätt mycket folk så det kan ha haft att göra med att både hon och jag var lite stressade. Jakten får fortsätta!

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback