29e december 2012

 
 
Igår kväll drog vi ut för ett par drinkar med fina vänner.
 
 
 
 
 
 
Sitter och dricker kaffe och är lite stressad. Idag har jag fullt upp. Ska strax iväg till Torp. Ska kolla på ny mobil och skulle helst av allt vilja få hem en NU, men jag kan inte bestämma mig för vilken jag vill ha. 
 
Sedan ska jag iväg till Stenungsund och besöka min fina vän Jessica. Ska bli hur mysigt som helst. Dessutom får jag äntligen se deras nya hus.
 
Därefter blir det att köra tillbaka till Uddevalla och plocka upp D för att åka vidare till Trollhättan. Vi ska hem till mina föräldrar på middag. D's mamma och hennes sambo är också inbjudna.
 
Better be going!

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback