30e december 2012

 
 
Idag har jag köpt ny mobil. Yayyy, dock får jag vänta i ett par dagar på att få hem den. Jag ville ha en vit igen och tydligen var dem slutsålda överallt. Typiskt, så nu får jag dras med min gamla ett litet tag till.
 
Sedan har vi dividerat vart vi ska fira nyår imorgon. Tradition att detta bestäms dagen innan ha ha. En större fest i Trollhättan med massa folk eller en mindre, mer intim fest hemma hos oss. Till slut valde vi ändå att ha det hemma hos oss. Jag ska börja jobba på onsdag så det känns lite lättare att vakna upp bakis hemma och slippa röra på sig. Så nu sitter jag och letar efter en nyårsmeny så att allt hinner inhandlas ikväll.
 
Roligt att gå tillbaka lite och se vad man hade för sig åren innan.
 
 
 
2007/2008
 
 
 
 
2008/2009
 
 
 
 
2009/2010
 
 
 
 
2010/2011
 
 
 
 
 
2011/2012
 
 
 

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback