31a december 2012

 
 
Har ni bestämt nyårsstassen ännu? Blir nog den lilla svarta för mig, eller möjligen en sandfärgad klänning från Zara.
 
I natt vaknade jag av att någon slår och bankar i trapphuset. Det låter som om dem försöker bryta sig in i en lägenhet. D hade redan gått upp och tittade ut genom kikhålet. Då säger han att det är brandkåren som försöker ta sig in i en lägenhet på våningen under. Snacka om att få ännu mer panik då, jag trodde det hade börjat brinna. Men  brandkåren skulle endast bända upp dörren så att amulanspersonalen kunde ta sig in.
Det är en tjej i min ålder som bor just i den lägenheten. Undrar verkligen vad det är som har hänt. Hoppas det inte är något allvarligt. Vet ju att hon har en hund också. Min sista tanke innan jag somnade var vad som skulle hända med hunden ha ha.
 
Har en del att göra idag innan nyårsfesten börjar och våra gäster anländer. Så det är nog bäst att börja förbereda lite. Det är just då man brukar komma på att något fattas. Så här ser vår meny ut ikväll.
 
 
 
 
Går hem hos alla och är enkelt att förbereda, så slipper man stressa runt som en galning och sminka sig över diskbänken. Hoppas ni får en underbar kväll, vare sig ni firar hemma eller på någon rolig fest.

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback