4e december 2012

 
 
Har hållit på med bloggdesignen i en evighet. Blir tokig, varför ska det vara så svårt? Så fort jag lägger till någonting försvinner något annat och så har det hållit på sen jag började. Men nu ska det nog vara färdigt. Vad tycker ni? Jag var ute efter en vintrig och vit design, men hittade ingen att ladda ner gratis. Så det blev en rosa med regnande hjärtan. Sött ha ha!
 
För övrigt så blir det en lugn jobbvecka. På lördag ska vi på julbord och det ser jag verkligen fram emot. ASP festerna brukar vara galna, men framförallt ska det bli roligt att träffa alla som är ute och jobbar.
 
Dagens irritationsobjekt på Facebook är puttinuttgullandet mellan två personer som har pågått ett bra tag nu. "Du är det finaste jag vet", "Jag vill drukna i dina ögon", "Du är min nu och för alltid" "Kommer aldrig kunna beskriva mina känslor för dig i ord", "Kommer ge dig ett liv där jag kommer försöka visa dig på alla sätt vad jag känner för dig min älskling" !!!!!!! Alltså ärligt talat! Ett inlägg då och då, men detta konstanta bombande 100 ggr om dagen! Tycker någon att detta är romantiskt och gulligt? Jag tycker bara det är jävligt töntigt, två töntar med andra ord. Denna kille då, hur manlig är han på en skala? "Let's rock the world together baby" "Oh yeeeees" HA HA HA.
 
Jag kanske borde skapa en kategori såsom "Vad jag irriterar mig över på Facebook idag", för det är nästan något varje dag.

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback