25e november 2012

 
 
Det verkar som det blir en söndag i soffan. Så himla grått och tråkigt ute, så man har ingen lust att ta sig ut och hitta på någonting direkt.
 
Igår var jag på Torp och shoppade. Det blev två fina adventsljusstakar och lite kläder. Köpte ett par jeans på H&M, så jag hoppas jag inte blir besviken. Gillar och köper oftast märkesjeans, just för att dem håller passformen lika bra dag femton som dag ett. Men dessa såg så snygga ut och kostade endast 399:- så jag kunde inte med att inte slå till. Hoppas dem inte är skräp nu bara.
På kvällen blev det en runda för mig och D på stan. Middag och drinkar på Butlers som sedan avslutades hemma med "nya" Spiderman. Myskväll när det är som bäst!
 
Idag skulle jag ha åkt och hälsat på fina Jessica i Stenungsund, men vi fick skjuta på det en helg eller två istället.
 
Nu ska jag ta itu med byrån i sovrummet som just nu fungerar som min garderob. Ja, det är illa ha ha ha.
 
 
 
 
1 + 2 Kaffe och Sandmannen startades lördagen med, mina fina adventsljusstakar // 3 + 4 Nya snygga kavajen från H&M // 5 Hjärtat på Butlers // 6 + 7 Mysiga Uddevalla i juletider // 8 + 9 Frukost/lunch imorses och berget med kläder jag ska ta hand om PRONTO
 
 
 

Kommentarer från er söta läsare.
» Jaca

Jelic...kako ovako fino slike ove poredas...jag kan inteee =(

I moram ti reci da sam dobila sok kad sam vidjela tu zadnju sliku....trodde aaaaaldrig att det kunde vara lite stökigt hos dig :P Hajde nek si nam i ti mänsklig :D ovako Almir na nasem byrå stalno baca kläder, har lust att döda honom! Funderar på att hamra ihop en stege eller nåt och luta mot väggen där han kan slänga på sina kläder i stället =) eller köpa en till sån tamburmajor som vi har i hallen

Svar: Jag använder Paint hahaha finns säkert bättre sätt.
Hahaha a jos je en hög på sängen, tog bort lite kläder innan jag fotade jer me je bilo stid! Ma u zadnje vrijeme dopustim da bude malo (nekada i malo vise) stökigt. Jos ja na ovaj byrå stavim massa ljusstakar, just för att vi inte ska slänga kläderna na njega, men det slutar med att allt ligger ovanpå dem till slut. A taj stege sto kazes, je super stvar. Funderar också på en sån :)
Loveliest things

2012-11-26 // 00:34:18
» Jaca

Aha okej, hehe...det använder jag också =) Har testat den funktionen som finns i inställningarna när man skriver ett nytt inlägg ali je nekako zeznuto :S
Hahaha, dobra si :P joj, Almir sad poceo na svoj nattuksbord da stavlja, haha! Hajde makar je prestao na byrån :P

Svar: Mmm, den gillar jag inte alls. Tar så himla lång tid, medans man gör det på några sekunder i Paint.Hahahaha dobar je! Davor se je naucio pa hänga bakom dörren i krokarna. Ali sam sada ja värst. Går väl i perioder det där :)
Loveliest things

2012-11-27 // 14:47:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback