26e november 2012

 
 
 
 
 
God morgon! Lika fort som den kom, är den borta. Ja, jag snackar om snön. Dem som har Facebook kan ju inte ha missat att det snöat i alla fall. Längtar till antingen riktig vinter eller sol, hatar detta gråa, regniga väder.
 
En kille på jobbet är i Dominikanska Republiken på semester just nu. Så han uppdaterar mig då och då om hur dem har det, eftersom vi också ska dit snart. Har sett ett par bilder och det ser riktigt nice ut. Han säger att All Inclusive är en hit, massor att välja på. Bland annat kan man välja mellan 40 olika drinkar, ren rom och inhemsk öl. Nu kommer inte vi bo på samma hotell, men jag hoppas att det är lika bra på vårt. Han ska gå förbi vårt hotell nån dag och kolla läget. Hittade en tjej på Facebook som också hade varit där förra året och bodde på samma hotell. Känner ju inte henne så bra, men jag slängde i alla fall iväg ett meddelande med massa frågor ha ha ha. Hon och hennes resesällskap hade vart nöjda med hotellet, så det känns skönt. En fråga var om hon hade sett några äckliga småkryp (Jaca vet vad jag snackar om), men detta var det enda hon inte svarade på. Kunde inte riktigt med att fråga det igen, hon trodde säkert jag skämtade (och det gjorde jag verkligen INTE). Har ju fobi för småkryp och andra smådjur. Slapp ju det mesta i Thailand förutom två skräckinjagande kackerlackor och ödlorna (men dem räknades till slut till våra husdjur).
 
Have a lovely Monday! ♥
 
 
 

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback