8e november 2012

 
 
Hej alla fina ♥ Nu är man tillbaka i vardagen igen. Kan ju säga att jag föredrar att vara på resande fot, men det är alltid skönt att komma tillbaka till sin egna säng. Världens skönaste säng som jag och D säger. Och även ens egna toa haha.
 
Jag som hade fixat en massa innan jag åkte för att få en lugn första dag på jobbet ...tji fick jag idag. Så mycket att göra. Är inte det typiskt?!
Mitt kontor ligger närmast fikarummet, så det har blivit så att jag sätter på niokaffet. Lunchkaffet och trekaffet är det andra som sköter haha. Så idag fick jag höra att jag aldrig får vara borta utan att säga till (hann aldrig säga det till alla), för stället hade havererat i måndags haha. Stackars arbetskollegor! Gubbarna var inte lite imponerade att jag hade sett en Champions League match, och dem förfasades över att min första kommentar om matchen var att det var "lite kallt".
Min "mentor" är också tillbaka från hennes semester (2 veckor i LA) så idag har vi drömt oss bort från jobb och vardag. Vi är nog lika kändistokiga (spelar ingen roll om det är USA's A-, B- eller C-kändisar), så att lyssna på vilka hon hade sett var nog dagens höjdpunkt. 
 
Får göra ett Paris-inlägg med lite foton, men det gäller ju att gå igenom alla kort först ...phuu.
 
 
 

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback