9e november 2012

 
 
Underbara fredag! Idag ska jag hem till mamma och pappa efter jobbet för fredagsmys. Ska äntligen ta tag i min utväxt och färga håret också. Kör på lite chokladbrunt denna gången. Sen blir det nog brunrött igen strax innan Dominikanska republiken. Det är ju finast när man har fått lite färg.
 
Har precis bokat biljetter till Breaking Dawn 2 nästa vecka med Jasmina och Anna. Åh, vad kul, som jag har längtat. Verkligen en bitterljuv känsla, att det snart tar slut. Hoppas att Stephenie Meyer tar sitt förnuft till fånga och skriver ett par böcker till. Kommer ihåg hur deppig man var när man läst ut alla böckerna (tror jag läste dem två gånger till och med haha). Helt sjukt hur böckerna påverkade än.
 
 
 
 
 

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback