15e oktober 2012

 
 
Vilken morgon det har varit. Det var ju strömavbrott i Trollhättan igår så vi hade inget nät här på kontoret. Så för ca 30 min sedan fixade dem problemet. Dessutom har Tele2 någon driftstörning, så när man ringer till någon eller när någon ringer till en själv så hör dem inget. Nu ringde jag D och han kunde höra mig så det verkar också vara löst. Fasiken vad handikappad och irriterad man känner sig när tekniken krånglar.
 
Har inte hunnit blogga i helgen, hade fullt upp. I lördags var vi ju på dop och efter det var det fest. Någon sa att det var över 100 pers så det var verkligen megaparty. Jätteroligt hade vi det i alla fall.
 
Igår var jag i Trollhättan och besökte mamma, pappa och Toni. Fick lirat elgitarr, men det var nog inget för mig. Jättesvårt, men Toni var en riktig rock star. Han har köpt "Rock Smith", som gör att man kan koppla in sin elgitarr till Xboxen. Detta är tydligen det allra senaste och Guitarr Hero är med andra ord heeeelt ute nu haha. Gäller ju att hänga med så att säga.
 
Nu ska jag springa på lunch för jag är superhungrig.
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer från er söta läsare.
» Ana

Vad är det där för guldigt ruffs? :-))))))

Svar: Det är en gammal gubbis :-)
Loveliest things

2012-10-16 // 10:40:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback