16e oktober 2012

 
 
Det är tuffast att ta sig upp ur sängen på tisdagar tycker jag. Speciellt nu när det börjar bli så kallt. Fick en smärre chock när jag steg upp. Vi hade D's mamma och bror på besök och middag igår, vilket resulterade i en massa disk. Då har D plockat undan allt innan han gått till jobbet kl 5 morgonen?! Snacka om att ha världens finaste kille. Han lagar mat i princip varje dag, städar och tvättar. Ok, städningen gör vi oftast ihop, men det är ju rätt skönt att han kan göra det själv också utan att man behöver tjata. Vet inte hur detta vändes till en hyllning till D, för jag skulle bara gnälla över hur trött jag var idag, men han förtjänar väl en sådan ibland haha.
 
Längtar tills jag kommer hem för då ska jag bädda ner mig och bara slappa. Vissa dagar uppskattar man extra mycket att inte ha några måsten, utan bara göra det man känner för.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback