19e oktober 2012

 
 
Min favvodag på heeela veckan är äntligen här ♥ Känns inte ens jobbigt att gå upp så tidigt på fredagar.
 
Vigselsamtalet gick bra igår. Thomas, prästen, är riktigt rolig. Det hela gick snabbt, då det mest var en info träff. Han tog våra kontaktuppgifter, och skrev upp vart och när vi ska gifta oss. Vi bestämde att en andra träff ska ske i månadsskiftet jan/feb. Tills dess fick vi lite hemläxa. Vi ska ta med oss dopintyg nästa gång vi ses, konfirmationsintyget kunde han hitta på egen hand i deras arkiv. Sen undrade han vad vi ville ha för psalmer under vigseln, så det ska vi också fundera på. Jag hann se att han hade ett häfte på flera sidor och en himla massa frågor. Det skulle vi ta nästa gång då vi hunnit pratat om äktenskapet. Jag försökte kika, men såg inget. Snacka om att vara nyfiken nu ...och lite nervös.
 
Idag anordnar Helena och Kim "Oktoberfest". Eller ja, det är väl Kims grejj det hela. I alla fall så låter det som en skitrolig fest, men tyvärr så har vi avbokat. Känns jättetråkigt, men jag känner mig inte helt på topp idag. Vill verkligen inte bli sjuk. Ana och Patrik kommer ikväll och imorgon ska vi iväg till Gbg och prova brudklänningar. Så det är lite av den anledningen jag vill ta det lugnt ikväll också. Vi har ju haft något inbokat varje helg hittills, så denna helg måste jag iväg och prova. Vill ju köpa/beställa så fort som möjligt, och känner jag mig rätt blir det inte det lättaste att bestämma sig när det finns så mycket fint.
 
 
 

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback