24e oktober 2012

 
 
Har massor att göra, men jag gillar't. Veckorna går superfort nuförtiden. Tur är väl det för någon som längtar till jul så mycket som jag gör. Såg att Åhlens börjat ställa ut julstjärnor i skyltfönstren. På tal om julstjärnor, så har jag tänkt om i år. Har ju de senaste åren kört med sådana i varje fönster, men i år vill jag ha fina ljusstakar i stället. Titta bara på dessa nedan.
 
 
 
 
 
 
Så himla snygga, men priset ligger på ca 600 kronor styck. Annars så har Ellos dessa inne för 299 kronor styck.
 
 
Igår var det åter dags för min och Jasmina tisdagsfika. Jättemysigt och Espresso House varma choklad är too die for, kalla dagar som vi har nu.
 
Fick svar från en återförsäljare i England som säljer just den brudklänningen jag är intresserad av. Dem säljer den för 10 500 kr (istället för 14 000 som den kostar på Remmans i Gbg) och har inga problem med att frakta den till Sverige. Så det är ju roligt. Jag ska kolla på lite fler ställen, och kommer jag under 10 000 så blir den fan min!
 
Hade massor att blogga om, men nu har jag total hjärnsläpp. Lika bra det, tror detta inlägg redan är tillräckligt spretigt. D är hemma och lagar moussaka (med köttfärs och potatis) så nu längtar jag hem. Telia har dessutom gett oss 10 gratis filmer att hyra så det kanske blir filmmys senare ikväll. Puss ♥
 
 
 

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback