25e oktober 2012

 
 
Hej! ♥ Åh, vilken solig och varm torsdag vi har. Snart är jag färdig för dagen.
 
Läste på Kenzas blogg att hon ska börja med Balsammetoden. Har hört talas om den förut, men aldrig orkat läsa på. Så det gjorde jag lite snabbt på lunchen idag och det verkar ju som många är nöjda och att man faktiskt får bättre kvalité på håret. När jag satte i min hårförlängningen för typ sex år sedan, så kommer jag ihåg att jag pratade med frissan om just detta. Hon sa att det var jättebra för löshåret (i och med att det är dött) och i början körde jag en variant av BM, men sen rann det ut i sanden. Så nu funderar jag på om man ska ge det en chans. Ska i alla fall köra slut på mitt schampo och balsam jag använder för tillfället, innan jag bestämmer mig.
 
Hoppas ni får en underbar och solig dag. Den hinner väl gå i moln tills jag kommer hem :)
 
 
 
 
 
 

Kommentarer från er söta läsare.
» Ana

Men det känns så vidrigt. Ska bli kul att se vad Kenza tkr och om det verkligen är sant att metoden fungerar. Är du helt hundra på att du ska testa?

Svar: Jag tror det, det borde ju funka. Borde ju bli rent med balsamet också. Bara att det tar lite längre tid att tvätta håret på det sättet säkert. När jag börjar ska jag ge det ett par veckor, funkar det inte så bryter jag. Ska vi testa ihop? :)
Loveliest things

2012-10-27 // 11:20:35
» Ana

Hehe, jag vet inte... Ja, vrf inte va fan... Men hur vet man vilket schampo som man ska använda innan man börjat med balsamet? Man måste väl tvätta håret jättenoga innan man börjar? Vilket balsam ska sedan använda? Åhh... jag ringer dig ist. :-)

Svar: Jag har heeela listan. Jag kan maila dig den :)
Loveliest things

2012-10-28 // 14:14:40
» Ana

Eller ska jag låta dig testa själv först? :-P

2012-10-28 // 14:15:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback