26e oktober 2012

 
 
Hej alla fina! ♥ Äntligen fredag.
 
Vad ska ni hitta på i helgen? Vi ska ha en innekväll ikväll med massa götta, vin och film. Fattar ni vad jag längtat efter detta. Äter ju inget sånt under veckorna så jag är som ett barn som ska få sitt lördagsgodis. Förmodligen ännu värre!
 
Imorgon ska vi festa till det på Velebit (en kroatisk klubb) i Göteborg. Främsta anledningen till att vi åker dit är för att bandet vi bokat till bröllopet ska spela där. Det var rätt länge sedan jag hörde dem spela så det ska bli spännande. Vi ska väl även prata lite med dem också (typ få reda på vad dem kostar, D bara bokade utan att ens fråga detta!!!!). Velebit ska dessutom ha en DJ där, så jag tänkte även kolla vad han tar för 2 timmar. Perfekt att ha någon som han, som kan spela både kroatiska och internationella hits liksom. Om det är ett rimligt pris att ha både bandet och DJ:n tycker jag att det är en perfekt kombo.
 
På söndag kommer min underbara, underbara, underbara vän Jessica och hälsar på med sina söta små. Har ju saknat henne massoooor!
 
Nä, nu är det dags för lunch. See ya'!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer från er söta läsare.
» Ana

Vackraste!

Svar: DU ÄR <3
Loveliest things

2012-10-27 // 11:21:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback