29e oktober 2012

 
 
Hej alla fina ♥ Hoppas ni haft en underbar helg.
 
Regnar ju som aldrig förr idag. Regn, kombinerat med blåst är det värsta jag vet. Går ju inte att ha paraply, man blir skitblöt, ser ut som fan och irriterad till max. Men men, får hålla mig inne så mycket som det går idag.
 
I lördags var vi ju som sagt och festade till det på Velebit och checkade in bandet som ska spela på bröllopet. Sist jag såg dem spela, var när D var bestman på Oliver & Jelenas bröllop för typ fyra år sedan, och då var dem fyra st. Redan då visste vi att vi ville ha dem på vårt bröllop. Dock hinner mycket hända på fyra år, och nu är dem bara två st som spelar i bandet. Hur som helst tyckte jag att dem var bra och dem är bokade. Vi ska ändå försöka dra i lite kontakter och kolla om det finns någon pyttechans att dem återförenas. Men det får tiden utvisa.
Vi snackade även med killen som var DJ och det blir nog en kombo av bandet Kune och en DJ. Hur roligt som helst och jag tror det blir en grym bröllopsfest.
 
Igår skulle min fina vän Jessica komma, men vi fick skjuta på det tills nästa söndag istället. Lilla Domenic hade blivit sjuk och dem hade tillbringat lördag natt på akuten. Nu håller jag tummarna att familjen Broberg håller sig friska så att vi äntligen kan få till en dejt nästa helg.
 
XoXo
 
 
 
 
Överst innan fest i lördags, och imorses i min gosiga tröja
 
 
 

Kommentarer från er söta läsare.
» Ana

Äntligen lite foton hörrudu!!!!!! ;-)



Svar: Jag veeet, jag är kass :) Men jag ska bli bättre hihihi
Loveliest things

2012-10-29 // 12:39:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback