2a oktober 2012

 
 
Idag efter jobbet ska jag möta upp Jasmina på stan och ta en efterlängtad fika. Killarna spelar innebandy så då passar vi på att skvallra lite. Tänk att det nu bara är lite mindre än fem månader kvar tills vi ska åka utomlands ihop igen. Jäklaaar vad roligt det ska bli. Killarna tjatar om att vi ska avboka och köra Thailand igen, men vi tycker det ska bli roligare att se ett nytt ställe. Och Karibien rimmar inte dåligt!
Vi kommer att ha gym på hotellet och jag ska försöka övertala Jasmina att vi tar med oss träningskläder så att vi kan köra ett pass varje morgon. Då det är ett All Inclusive hotell, och jag inte vill komma hem +5 kg två månader innan bröllopet, får man offra sig eller undvika att äta mycket haha. Vi gick ändå upp kl 8 varje morgon i Thailand och käkade frukost ihop jag och hon. Tror det var endast ett par gånger vi åt frukost alla fyra, och då var det när vi skulle på någon utflykt eller resa vidare mot ett nytt ställe, och man således var tvungen att gå upp tidigt. Killarna var riktiga sjusovare.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer från er söta läsare.

Gud vad jag lääääbgtar till Dominikandka. och jag ofrar mig absolut till lite träning (du ska inte behöva gå.upp 5 kg precis innan bröllopet :-)). räcker om du går upp 3 så hinner du gå ner de :-). <3

Svar: Hahahaah okej 3 kg kan jag ta, det är ju inget ...typ! :)
Loveliest things

2012-10-02 // 21:02:07

Hehehe. Super, znaci dogovoreno :-)

2012-10-03 // 06:54:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback