30e oktober 2012

 
 
Idag har jag haft fullt upp. Massor på jobbet så nu ligger jag utslagen på soffan.
 
Igår hämtade jag ut mitt paket från Nelly. Dem hade tagit fel på en vara jag beställt och skickat Rebecca Stellas Glitter Dress (har ju bloggat om den tidigare). Den var så jäkla snygg, men rätt kort. Hade gärna behållt den, men jag gissar på att jag skulle använda den en, max två gånger och sen skulle den ligga och skräpa i garderoben. Lite surt att skicka tillbaka den, men men. Jag hoppas i alla fall att det blir rätt nästa gång.
 
 
 
 
 
 
 
Nu ropar D, vi ska se senaste avsnittet av SoA, som vi längtat! Puss ♥
 
 
 

Kommentarer från er söta läsare.
» Ana

SUPERSNYGG! Är det nyårsklänningen du beställt? Haha, ja liiiite kort bara...

Svar: Nej, denna hade dem skickat fel istället för en annan klänning jag beställt. Så den ska tillbaka :) Men jaaaa, så jäkla snygg alltså!!!
Loveliest things

2012-10-31 // 07:53:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback