31a oktober 2012

 
 
Hej ♥
 
Halloween idag, tänk vad roligt det vore om man var barn och kunde leka dress up. När jag var liten så var det inte så hypat att gå ut och "trick or treat":a i Sverige än. Idag tar man ju mer och mer efter USA och många fler barn är säkert ute och gör detta. På min tid gick man ju på Halloween-disco och det var det.
 
För två år sedan anordnade Alex en Halloween fest i Sandefjord. Blev ju jättelyckat, så detta kan du ju göra om Alex.
 
 
 
 
Martina var en racer brud, Helena var en grottmänniska och jag var en sexig katt. Värdinnan var en sailor girl.
 
 
 
Efter jobbet idag ska jag möta upp Jasmina, Samra och Indi för en fika här i Trollhättan. Hoppas ni får en fin dag ♥
 
 
 
 
 
 

Kommentarer från er söta läsare.

hahaha mjaa jo det var allt en check qvell. :D

2012-11-13 // 02:08:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback