5e oktober 2012

 
 
Underbara fredag! Idag jobbar jag fram till lunch och sen ska jag hem och packa inför Oslo. Orkade inte göra detta igår. Vid halv fem går bussen från Torp. Ikväll ska vi nog bara ta det lugnt och sitta hemma hos Martina och Alex och tjöta. Imorgon är vi nog ute hela dagen och på kvällen skulle vi hitta på det vi kände för. På söndagen hinner vi nog bara med en frukost för redan vid 11 skulle vi ta bussen tillbaka hem igen. Vädret ser ut att vara toppen hela helgen så detta blir verkligen en underbar helg med mina älskade vänner.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer från er söta läsare.
» Ana

Haha!!! Ypu poor thing! Kämpa på...
Jag väntar ivrigt att få höra om Oslo-resan... kanske får man se några foton oxå hehe... ;-) PUSS!

2012-10-08 // 11:15:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback