8e oktober 2012

 
 
När klockan ringde imorse ville jag bara dö. Låg i tio minuter och förde en diskussion med mig själv om jag skulle stanna hemma idag. Har lite ont i halsen och en sjuhelsickes träningsvärk i mina ben. Måste ha vart sen i lördags då vi gick typ hela dagen eller att ta sig upp till sjätte våningen där Martina & Alex bodde. Men jag tog mig i kragen. Ska berätta om Oslo resan strax men först kaffe!
 

Kommentarer från er söta läsare.
» Ana

Jag insåg precis att jag kommenterade på fel inlägg... det här är inte lätt för nybörjare asså... Jag har nog läst tusentals bloggar men aldrig riktigt kommenterat... OH, I'm so excited nu när jag kan kommentera dina inlägg hur mkt jag vill :-D Haha!

Här kommer inlägget igen, rätt ska vara rätt (inkl. felstavningen)!

''Haha!!! Ypu poor thing! Kämpa på...
Jag väntar ivrigt att få höra om Oslo-resan... kanske får man se några foton oxå hehe... ;-) PUSS''

Svar: Nu är det uppe!! Så läs på bara. Varning för bildbomb haha
Loveliest things

2012-10-08 // 11:18:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback