9e oktober 2012

 
 
Kom precis hem från en fika med finfina Jasmina. Våra respektive tränar innebandy på tisdagskvällarna så då passar jag och hon på att fika och skvallra. Hoppas det fortsätter och blir en liten tradition.
 
Har anat att det kommer komma något på posten idag. Wohooo... vi har fått provkorten hemskickade. Bjuder på en liten sneekpeek, som man egentligen inte ser något av haha. Ni får vänta tills ni får dem hemskickade helt enkelt. Texten inuti är ju bara "hittepå", men fasen vad jag gillar tanken på att vi skulle välja MITT efternamn. D var inte lika entusiastisk kan jag meddela. Nu blir det ett par jobbiga dagar framöver. Dem är så himla fina och jag är ju sämst på att bestämma mig. Ingen hjälp att fråga D för han tycker dem är lika fina och att det blir bra vilken man än väljer.
 
 
 
 
 
 
Nu blir det ett avsnitt av SoA innan läggdags. Hoppas ni får en trevlig kväll. XoXo
 
 
 

Kommentarer från er söta läsare.
» Ana

Hahahaha!

Svar: Hahahaha skitkul ju!!!!
Loveliest things

2012-10-10 // 10:09:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback