Angelina Faccenda Spring Collection

 
 
Här kommer en bildbomb på Angelina Faccenda's (by Mori Lee) kommande vårkollektion. De flesta är väldigt snarlika den jag provat och vill ha. Visst är dem helt underbara? Efter lite googlande så har jag hittat att Studio Ewa i Uddevalla (?!) säljer Mori Lee's klänningar. Nu hoppas jag att dessa inte är snordyra.
Gillar att dem har så fina capes och boleros i spets som man kan ha över klänningen (t.ex. i kyrkan) och som är avtagbara. Här har ni så ni kan frossa i dessa.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer från er söta läsare.
» Ana

Guuuud så vackra!!!!!!! Finns någon av dessa i Uddevala?

Svar: Jag vet inte, ska dit nu i veckan och kolla. Om dem inte finns ska jag kolla om hon kan beställa dem. Men jag vet inte vad dem kostar. Kanske är dem snordyra!!
Loveliest things

2012-10-27 // 19:38:23

Jag gillar dom axelbandslöösa bäst!
Verkligen skitfina allihopa! Och att klänningarna går ner så fint nertill är asafiint juh! :)

Svar: jaaa så tycker jag med! det enda negativa är ju att dem kostar cp mycket, så det gäller ju att save some fucking money!! :D
Loveliest things

2012-11-13 // 02:12:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback