Chloe

 
 
Den här tjejen är helt fantastisk. Tänk om man var lika duktig själv, då skulle man ju se fab ut varenda dag.
Första videon är hur man sminkar en perfekt eyeliner. Jäääklar vad jag ska öva.
 
 
 
 
 
 
Den andra videon på en underbar sminkning.
 
 
 
 
 
 
Prenumerera på ChloeMorello, eller se i alla fall till att kolla in hennes andra make up tutorials hon lagt up. Love her! ♥
 
 
 

Kommentarer från er söta läsare.
» Ana

Vad fint!!!!!!
Jag kommer aldrig lyckas göra en sån fin eyeliner. Det är inte lönt, har försökt en miljon gånger. SUCK!

Svar: Jag försökte imorses, men det gick inte :) men jag ska försöka igen när man har lite mer tid. Sen använder hon ju en annan typ av pensel. Kanske är det som gör det?
Loveliest things

2012-10-25 // 14:34:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback