Whatever

 
 
Snart går jag för dagen. Åh, vad en fika kommer sitta gott nu! Fick just höra "skaffa inte barn" från chefen haha. Man kan ju säga att den senaste veckan varit rätt svårbemannad på grund av alla sjuka barn out there. Då är det lätt för oss på kontoret att sitta och vara irriterade, när saker och ting inte går ihop haha. Men till slut så får vi alltid ihop det, på något sätt...
 
Pratade med finaste syster yster igår och hon har varit runt Malmö och kollat brudklänning till mig. Hon hade hittat massor av fina klänningar och dessutom sett finare än den jag går och trånar efter nu, för en billigare peng till och med. Så om en månad åker jag ner och förhoppningsvis har jag med mig en brudklänning hem efter den helgen. Sköönt, för nu kan jag släppa detta ivriga letande i ett par veckor. Dock, ska jag ändå hoppa in i den butiken i Uddevalla och kika.
 
Känns ju som jag har dem finaste brudtärnorna ever. Det mest spännande ska ju bli att se vad dem hittar på, på min möhippa. Åhhh, vad jag längtar! Martina är den jag är mest orolig för (tror dem flesta hört historien om vad hennes systers kompis fick utstå på sin möhippa), så jag är glad att Helena och Ana kan balansera upp det där haha. Sedan är jag även glad att Martinas historia är så uttjatad så att hon inte får för sig att komma med det förslaget över huvudtaget! I och med att jag kollar runt på massa bröllopssidor så har jag massa idéer, tänk om man fick planera sin egen möhippa haha. Nä, jag vill faktiskt inte veta, men ja tror inte jag kommer kunna hindra mig själv från att komma med hintar.
 
XoXo
 

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback