23e september 2012

 
 
God morgon! Tänkte jag skulle blogga snabbt medans D gör frukost.
Igår var vi som sagt i Thn. Käkade middag och bara umgicks. Ana hade med sig den underbaraste förlovningspresenten till oss från henne och Patrik.
 
 
 
 
 
 
En silverram från Sia. Visst är den underbar? Tack sötaste ♥ Så nu får jag ta mig i kragen och framkalla korten från i somras.
Ana hade även med sig en massa prover på papper till inbjudningskorten. Vi räknade lite på det och att tillverka dem själv skulle innebära att vi sparade 5kr/kort. Så då bestämde vi oss för att beställa i alla fall. När skillnaden, pengamässigt, är så liten kan man lika gärna spara en massa tid istället. 
 
 
 

Kommentarer från er söta läsare.
» Ana

Det var så lite så. Vad glad jag blir att du gillade den. Jag tyckte ju att den var så duuu... :-) När bröllopsfotona är framkallade så kan ni ha användning av ramen. Tror att det passar jättebra till det! Pusss pusss pussss!

Svar: I och med att det var en förlovningspresent så kommer jag nog lägga i ett av korten från kvällen då vi förlovade oss. Men man kan ju alltid byta sen :) taaaack så hemskt mycket. I love it!! Puss <3
Loveliest things

2012-09-26 // 08:13:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback