24e september 2012

 
 
God morgon! Ännu en måndag. Tråkigt att helgerna går alldeles för fort. Är inte så där superpigg idag. Hade en mardröm så jag kunde ha sovit bättre. När blir man för gammal för att drömma om spöken egentligen haha? Fick byta plats med D i sängen så jag låg innerst och han fick krama mig. Sedan fick jag för mig att vi glömt att låsa ytterdörren och såg framför mig hur nån tog sig in i lägenheten. Creepy, men sen somnade jag som tur var!
 
Vi såg The Dictator igår och den var väl sådär. Vissa scener var ju hysteriskt roliga, men mycket var också rätt löjligt. Nu kollar jag lite på om man kan haffa premiärbiljetterna till Hypnotisören på fredag. Den verkar vara skitbra. Har länge velat läsa boken, men nu kan man ju lika gärna se filmen först.
 
 
 

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback