25e september 2012

 
 
Idag är det en riktigt regnig och grå dag. Konstigt nog så tycker jag att det är mysigt. Längtar faktiskt tills det blir mörkare om dagarna, så man kan tända en massa ljus och lampor där hemma. Så har jag nog aldrig känt innan. Men det jag inte längtar till är kylan. Vissa dagar känner jag för att ta på mig min vinterjacka. Det hade jag gjort om det inte hade sett konstigt ut i september haha.
En annan längtan är den till första advent och framförallt julen. Så himla mysigt med alla juldekorationer och belysningar. Finns nog ingen finare högtid än just denna. Har hittat en hel del amerikanska bloggar som har riktigt fina idéer på juldekorationer man kan göra själv. Kommer dela med mig av vissa, men detta får vänta till slutet på november i alla fall haha.
 
Måste ringa och boka en tid för synundersökning. Börjar se dåligt med mina glasögon. Har ju oftast linserna i, men det är allt skönt att ta ut dem på kvällarna ibland. Dessutom har Lensway 70% rea nu på glasögon och jag har hittat ett par snygga bågar. Har redan liknande fast i svart, men nu när man är brunett tycker jag det är finare med ett par bruna bågar.
 
 
459 :-, ett kap
 
 
 

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback