28e september 2012

 
 
Hej allesammans! Min favvodag i veckan, äääntligen fredag ♥
 
Igår var en fullspäckad dag. Panik på jobbet så jag fick hoppa in och jobba eftermiddagsskiftet. Fick gräva fram mina gamla arbetskläder och arbetsskor. Det var roligt och träffa gamla arbetskompisar och jag var grym och gjorde massor. Synd att det inte var en lördag dem behövde mig. Hade inte haft något emot att hoppa in några lördagar och tjäna lite extra cash, speciellt nu när en brudklänning ska inhandlas. Här på kontoret är det ju liksom bara mån-fre. Det var gött förr när man var en "vanlig" ASP:are och kunde jobba över typ jämt hahaha.
 
Hade en synundersökning inbokad igår, men det gick att flytta fram den tills idag. Skönt för då kan jag beställa nya brillor så jag har dem nästa vecka. Ser ju verkligen inte ett skit med mina gamla glasögon längre.
 
Imorgon ska vi på dop för lilla Julian i Varberg. Så idag måste jag köpa nått fint till lill-killen.
 
 
 

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback