2A SEPTEMBER 2012

 
Igår hade jag som sagt en hel dag inbokad med ASP. Åh, vad kul vi hade. Vi gjorde Gbg, Liseberg och avslutade kvällen på hemmaplan och Butlers. Bäästa arbetskompisarna har man ju! ♥
Men fan vad gammal man blivit, en riktig fegis. Knappt så man vågar åka något på Liseberg utan att få dödsångest. När hände detta liksom?! Note to me; att tänka på vad som kan gå sönder innan man bestämmer sig för att åka något = TANTVARNING!!! Roligast var ju när vi skulle avsluta med Kållerado, blött och kallt blev det! Och blötast blev chefen, som inte ens ville åka, utan blev övertalad haha
 
För att råda bot på denna gråa söndag flyr jag och D till Torp...
 
 
 
 

Kommentarer från er söta läsare.
» Jaca

Jahaaa, isli ste i na Liseberg =D Jesi li mi rekla to danas och jag missade det eller? Haha! Znaci nisi vågala nista åkati :P inte utan mig, hehehe

Svar: Ja mislim da nisam rekla. Ma pravi fegis sam. Mi smo samo bili kupili häften tako da nismo ni planirali åkati sve. Da si me vidjela kad sam isla Lisebergsbanan. Jadan David, ja sjedila s njim, skoro sam ga zgnjecila hahahahaha Och den är inte ens läskig :) Htjeli su oni da idemo Balder umjesto den, men jag vågade fan inte! Sad mi je nekako sve strasno tamo :)
Loveliest things

2012-09-05 // 00:05:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback