6e september 2012

 
 
Rise and shineee sleepy heads! Idag är jag inte pigg. Sprang till bussen och hann precis. Sedan så vaknar jag med ett ryck och inser att vi står på Resecentrum och att alla nästan stigit av. Hade ju vart heelt fantastiskt om jag hade vaknat ett par minuter senare på väg tillbaka till Uddevalla ... NOT!
 
Igår kväll var vi en sväng förbi Jasmina & Ado. Blev en hel del skratt och tjöt! Himla fint dem fått det i den nya lägenheten.
 
Efter jobbet måste jag ut till stan och handla något till Helena & Kim och en födelsedagspresent till Aida, som vi ska fira på lördag. Rooolig helg inväntas!!
 
 
Så här glada är tydligen vissa när dem vaknar. Min första tanke är alltid "jag MÅSTE ändra den jäkla larmsignalen"!!!
 
 

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback