8e september 2012

 
 
Vi hade en jätte jättetrevlig kväll igår hemma hos Helena & Kim. Trots att jag vart där par gånger innan så lyckas vi köra fel och hamnar på Stenungsbaden haha. Typiskt mig!! Men när vi väl hittade och kom fram så bjöd dem på supergod mat, vin och efterrätt. Vi pratade en hel del om bröllop, lika mycket som jag längtar till mitt längtar jag nog till deras! D var sååå impad av deras hus och läget.
 
Vi bestämde att vi ska åka och hälsa på Martina i Oslo 5-7 oktober. Alltid kul när trion återförenas!
 
Nu ska jag springa ner till tvättstugan medans D fixar frukost. Han ska tydligen iväg och provköra nya Subaro efteråt och tjatar om att jag ska hänga med. Vi får se...
 
 

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback