9e september 2012

 
 
Aida blev firad med påmpa och ståt igår kväll. Det var verkligen jättetrevligt och fullt med folk. Hon hade varit superduktig och lagat hur mycket mat som helst. Vi var först på plats och fick höra en underbar nyhet, dem väntar nämligen bebis nr två. Så himla glad för deras skull!
 
Idag ska jag hälsa på världens bästa föräldrar (lillebror kan diskuteras). Jag förväntar mig god mat och efterrätt, och en matlåda till jobbet imorgon. Annars har jag inga andra krav :-) Sedan ska jag pussas med Ruffpuff. Har hört att det blivit ett antal rymningar hemifrån för den bushunden! A dog's gotta do what a dog's gotta do ...tydligen!
 
 
 
 
 

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback