Checklista


 
Detta kommer ju bli en riktig bröllopsblogg fram tills den 25:e maj. Finns ju inget roligare än att planera inför denna dag för tillfället. Bara att googla bilder för idéer och inspiration är jättekul!!
 
Jag har olika mappar som "dukningar", "dekorationer", "hår", "brudklänningar" och så vidare (listan är lång) där jag samlar allt jag tycker är intressant och fint. Med alla bilder jag samlat på mig kan jag nog planera ett tjugotal bröllop istället för ett :-) Kommer lägga upp en hel del material här i bloggen, kanske inte nödvändigtvis allt jag kommer ha för några överraskningsmoment måste det finnas utrymme för.
 
Är medlem på en toppen amerikansk sida, The Knot, där det finns allt. Man kan sitta och surfa och inspireras i timmar. Men det roligaste är att man lägger upp sin egen sida och i stort sett sköter allt genom den. Tex kan man lägga upp sin gästlista och ordna med bordsplaceringarna med hjälp av olika verktyg. Sedan kan man även besöka andra bride-to-bee's och se hur långt dem har kommit, titta på deras inspiration boards och prata med dem. Suuuperroligt!
Har börjat bocka av lite på checklistan. Toppen med en sådan, för när man har massor att tänka på kan man nog glömma även dem viktigaste sakerna.
 
 
 
 

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback