Telia Zappa

 
 
Igår när jag kom hem från Trollhättan säger D att fjärrkontrollen till boxen inte funkar. Låter som det är tusen småbitar som gått sönder inuti den, och ingen av oss minns om vi tappat den i golvet. Hur som helst så zappar han utan att jag märker något och till slut frågar han "hur tror du att jag zappar mellan kanalerna om fjärrkontrollen är sönder?". Och först då ser jag att han gör det med sin mobil hahaha. Så tills Telia skickar ut en ny fjärrkontroll zappar vi med våra mobiler och det ser förjäkla roligt ut alltså!
 
 
 
 
 

Kommentarer från er söta läsare.
» Jaca

Vaaa?! Vad cooolt! I nas je otisao, ne znam kako uopste radi, zvuci kao zveka za djecu, haha! Kako ste fixali to na mobilima?

Svar: Ja, tako smo imali sve do jucer. Vi var så sega med att hämta ut den.Vi bara laddade hem appen. Så typ känner den av själv. Bara att börja använda den. Har ni telia också? Ladda bara hem Telia Zappa i så fall.
Loveliest things

2012-09-24 // 15:28:45
» Jaca

Hehe! Nasla sam, såå coolt! Malo Almira zezala, hahha...han fattade inte hur jag kunde byta kanal a daljinski na stolu =P

Svar: Hahahaha bra att ha just in case
Loveliest things

2012-09-24 // 20:09:07
» Jaca

Precis =)

2012-09-25 // 12:31:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback