22a april 2013

 
 
 
 
 
Typiskt att helgerna bara susar förbi när man har så trevligt. Hoppas ni hade det lika underbart.
 
Jag invigde mina nya Easytones med en svettig powerwalk i lördags. Så på helgerna kommer detta bli det första jag gör när jag vaknar. En powerwalk innan frukost is the way to go. Dessutom läste jag att det är ännu bättre att dricka en kopp kaffe innan man ger sig ut på spåret, då det ökar förbränningen ännu mer. I alla fall, så är dojjorna hur grymma som helst. Hade en jäkla träningsvärk i både rumpa och lår på söndagen, så det blev ingen powerwalk då. Men idag känns det liiite bättre, så idag är vi på't igen. Nu ska jag köra stenhårt fram tills bröllopet. Lite roligare när man har ett mål framför sig.
 
Var även hos Ewa, skräddaren, i lördags med mamma. Hennes klänning är verkligen jättefin. Fick dessutom frågat om var min höll hus någonstans. Börjar bli smått irriterad (läs asförbannad) och stressad över att jag inte fått den ännu, men hon övertygade mig om att den snart skulle vara framme. Därefter var vi en sväng på Torp. Fick shoppat en snygg kostym till brorsan som han ska ha på både bröllop och student. Därefter hann vi med en fika.
 
D kommer hyra sin frack/smoking, så Ewa skickade med en massa kataloger. Tänk att det nästan är lika svårt att bestämma sig för vad brudgummens ska ha för kläder som det är för bruden. D gillar verkligen dem vita smokingarna ovan, och jag tycker också att dem är jäkligt snygga alltså. Men sen blev jag lite fundersam. Tror att en vit brudklänning sticker ut lite mer om brudgummen har en annan färg. Så vi får se vad han beslutar sig för (om jag låter honom ha vitt ha ha). Han har en del att bläddra igenom.
 
Igår tillbringade jag den soliga eftermiddagen på altanen hemma hos Helena. Martina var hemma i helgen så det var hur trevligt som helst. Vi blev bjudna på god grillad fläskfilé och fick dessutom bevittna hur Mider (Helena o Kims katt) brutalt torterade en mus.
 
Puss ♥

Kommentarer från er söta läsare.

Boze, sto mi je dijete lijepo ;)))

Svar: Pa na mamu sam (i na tatu), ett vinnande koncept :-) Cmokic <3
Loveliest things

2013-04-22 // 22:15:10
» Ana

Vackraste!

Svar: <3
Loveliest things

2013-04-24 // 12:06:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback