23e april 2013

 
 
Igår blev det ännu en runda, man får ju verkligen passa på när det är så här fint väder. Idag ska D göra mig sällskap, säger han. Han kör en powerwalk innan frukost själv varje dag och sedan ett pass på gymmet. Så jag blir verkligen förvånad om han orkar sig ut. Hade nog aldrig pallat det själv, bara för att göra någon sällskap ha ha. Men han är så fin!
 
Igår såg vi The Hobbit. Hade ju helt missat att det blir en trilogi av denna också. Under tiden vi tittade hade jag så jäkla svårt att förstå hur dem skulle hinna avsluta, men sen när filmen väl tog slut fattade man att det skulle komma fler. Den var ju helt klart sevärd. Annars tycker jag nog inte så mycket mer. Trots detta, kommer vi säkerligen se dem följande två filmerna, trist att man måste vänta så himla länge bara. Tvåan kommer i december och trean i december nästa år.
 
Nu är kaffet uppdrucket så jag ska göra färdigt det sista för dagen. Ha en härlig tisdag ♥
 
 
 
 

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback