24e april 2013

 
 
Nu är jag snart färdig för dagen. Gött! Blir rätt tuffa dagar när man löneförbereder, och till slut får man huvudvärk av alla siffror, OB-tillägg, övertidsersättning och så vidare.
 
Pappa och mamma plockar upp mig efter jobbet och så ska jag hem till dem. Vi ska bestämma alla desserter till bröllopet så att vi kan bocka av det från listan.
 
Därefter kommer D och hämtar mig och så ska vi till S:t Petri kyrkan för vårt sista möte med prästen Thomas. Fick ju ha med mig en himla massa papper idag som Thomas ska få. Dopintyg, hindersprövning (från kyrkan), hindersprövning från Skatteverket samt anmälan om efternamn. Jag hoppas verkligen att jag inte glömt något. Sedan ska vi även planera vår vigsel idag. Man kan i princip forma vigseln precis som man vill, bestämma låtar eller psalmer och så vidare, förutom dem delarna som måste vara med. Så det blir spännande. Sedan får jag inte glömma att boka in en repetition också. Martina och Helena insisterar och det känns allt bättre för mig med att gå igenom allting lite snabbt innan vi står där på riktigt.
 
Kan tänka mig att det blir ett stopp på MAX på väg hem ikväll. D brukar insistera. Passar absolut inte in i min diet för tillfället, men men. När man ändå tränar får man väl unna sig ...ibland.
 
Ha en underbar onsdag vänner! ♥

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback