30e april 2013

 
 
Hej fina du! Här går allt i hundra, hinner inte ens blogga. Fick läsa vad jag skrev om senast, så jag vet vad jag ska babbla om.
 
Har hänt massor sen sist. Vi hade ett möte med prästen och planerade vigseln. Det känns riktigt bra och det kommer bli så fint. Finaste Helena kommer att sjunga på bröllopet och vi fick in låten efter att vi sagt våra "I Do's". Låten kan man tolka på lite olika sätt, om man säger så. Sist vi träffades, vi tjejer, pratade vi om det. Att den kanske är lite snuskig ha ha. Så när prästen frågade vad den handlar om, så att vi visste var någonstans vi skulle sätta in låten, fick jag verkligen hålla mig för skratt. "Den handlar om kärlek" fick jag bara fram. Jag tycker att den är väldigt fin och hade en period när jag var besatt av låten. Både jag och D tycker den är väldigt speciell. Det enda jag och Helena undrar är hur vi ska klara av att inte börja storlipa under tiden hon sjunger den.
 
Sedan har vi hunnit med en himla massa planering i helgen. I princip är allt klartlagt, nu återstår det bara att få hem allt och göra klart allt. Vi har bestämt att inte ha 3-rätters utan bara förrätt och varmrätt. Sedan ska vi ha en dessertbuffé istället för efterrätten. En sådan vacker och typiskt amerikansk desserthörna. Cupcakes, cakepops, macarones och massa annat smått och gott.
 
Pappa ska göra massa skyltar som kommer sitta utefter vägen på väg till bröllopslokalen.
 
Jag har även beställt skor nummer två. Dem jag ska ha på mig hela dagen förutom på fotograferingen. Love them! Sedan har jag även beställt en brudslöja. En låååång slöja i cathedralmodell. Men det VIKTIGASTE av allt är att min brudklänning äntligen är på väg. Hinner kanske komma i slutet på denna vecka eller början på nästa. Den var sen på grund av alla broderier och detaljer tydligen. Jag är så jäkla nyfiken att jag snart spricker alltså!
 
 
 
 
 
 
Imorgon blir det en himla tidig powerwalk med Aida och Jasmina. Halv 8 ska vi vara redo i spåret. Igår hade jag vilodag. Tyckte det behövdes efter 4 dagar i rad.
 
Sedan ska vi till Hafsten och grilla med goda vänner. Skönt att vara ledig så här mitt i veckan.

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback