5e april 2013

 
 
Äntligen fredag och sol i mängder! Snart låser jag kontoret och så blir det Överby med mammsen. Ska även färga mitt solblekta hår ikväll. En aning mörkare, då det är alldeles för ljust för tillfället.
 
Imorgon är det dags för Samra & Rickards bröllop. Jag ska ha på mig min fina hallonröda klänning från Nelly. Temat är lila, så jag kan tänka mig att många kommer att ha just lila klänningar. Hittade ingen fin själv att köpa, så istället kommer jag att sticka ut från mängden. Säkert roligare också. Har redan invigt den på resan. Det enda som är lite tråkigt är att den sitter perfa på solbränd hud, och all min bränna är i princip borta nu.
 
Jag hoppas ni får en underbar helg ♥
 
 
 

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback