31a augusti 2013

 
 
D är iväg och jobbar och jag sitter och dricker kaffe i min ensamhet. Väntar in mamma och pappa som kommer lite senare. Soffan ska hämtas senast kl 12 (idag eller imorgon, men vi kör idag!) och D är inte hemma förrän kl 14. Så då får jag lite bärhjälp (läs pappa och Toni ha ha). Idag blir vi förhoppningsvis färdiga.
Igår tog vi ner den gamla TV:n och spacklade. Sedan avslutades kvällen framför en film på datorn i sängen. Mysigt!
 
Läser att Blondinbella ska gifta sig idag, gravid i vecka 30. Inte sättet jag hade valt att gifta mig på, men det är väl mysigt för dem. Påminner mig om att jag måste lägga upp fotografens bilder från bröllopet, alla är redigerade och färdiga och ändå blir det inte av. Dem är sååå himla fina, så det är ju skam att dem inte åkt upp ännu.
 
Helena spelar match i Munkedal idag och springer kanske förbi senare och säger hej. Fingers crossed! Men nu får jag börja röra på mig och börja grejja lite här hemma.
 
Kärlek!
 
 
 
Har ni sett en finare Mammi? I think not ♥

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback